Μεγάλη ήταν η προσέλευση του κόσμου στην επίσημη πρεμιέρα του ιστορικού ντοκιμαντέρ της σειράς ΠΟΛΕΙΣ της ΕΡΤ, το οποίο είναι αφιερωμένο στη Θήβα και πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 26 Απριλίου, στο Συνεδριακό Κέντρο της Θήβας.
Το ιστορικό ντοκιμαντέρ αναδεικνύει τη διαχρονική πορεία της πόλης μέσα από τις διαφορετικές φάσεις της ιστορίας της. Η επίσημη πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ παραχωρήθηκε ως πρώτη προβολή στον Δήμο Θηβαίων πριν την επίσημη προβολή της από την ΕΡΤ3 – μετά από απόφαση της ΕΡΤ Α.Ε. δίνοντάς μας τη δυνατότητα να απολαύσουμε πρώτοι το πολύ προσεγμένο επιστημονικά και άρτιο αισθητικά επεισόδιο που μας αφορά, ενώ η πρώτη τηλεοπτική προβολή θα γίνει την Πέμπτη, 30 Απριλίου, στις 20:00, από το κανάλι της ΕΡΤ3.

Το ντοκιμαντέρ ξετυλίγει τεχνηέντως την ιστορία της Θήβας που απλώνεται από τον μύθο έως τη σύγχρονη πραγματικότητα. Παρακολουθήσαμε πώς μία από τις αρχαιότερες πόλεις της Ευρώπης, η μεγαλύτερη πόλη της Βοιωτίας εξελίχθηκε μέσα στους αιώνες σε έναν ζωντανό πυρήνα ζωής, δημιουργίας και μνήμης.
Και καθώς το ταξίδι φτάνει στο σήμερα, η κάμερα καταγράφει έναν τόπο που συνεχίζει να εξελίσσεται, διατηρώντας έντονη την πολιτιστική του ταυτότητα. Η συμμετοχή, η δημιουργία και η πνευματική ζωή παραμένουν ζωντανές, αποδεικνύοντας ότι η Θήβα δεν είναι μόνο μια πόλη με παρελθόν αλλά μια πόλη που εξακολουθεί να παράγει παρόν.

Μια πόλη όπου ο μύθος και η ιστορία δεν διαχωρίζονται — αλλά συνυπάρχουν και συνεχίζουν να γεννούν νέες αφηγήσεις.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμος καθώς και πλήθος επισήμων.
Στην επίσημη πρεμιέρα το παρών έδωσαν ο Δήμαρχος Θηβαίων Γιώργος Αναστασίου ο οποίος και καλωσόρισε τους επίσημους προσκεκλημένους, τους συντελεστές και εμπνευστές του ντοκιμαντέρ καθώς και το θηβαϊκό κοινό που έσπευσε να απολαύσει το επεισόδιο.




