Νέο πλήγμα σε 8 σχολεία της Βοιωτίας καθώς με απόφαση του Υπουργείου παιδείας απορρίπτονται 13 ολιγομελή τμήματα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Βοιωτίας (ΕΛΜΕ),πρόκειται για τα σχολεία:
– 3ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Θήβας, 2 τμήματα Γ τάξης, τα τμήματα Ανθρωπιστικών Σπουδών και Θετικών Επιστημών και Σπουδών Υγείας .
– Ημερήσιο Λύκειο και Λυκειακές τάξεις Δομβραίνας Β τάξη: τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών.
– Γυμνάσιο και Λυκειακές Τάξεις Αγίου Γεωργίου Β Τάξη: το τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών.
– Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Βαγίων Β Τάξη: το τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών.
– Γυμνάσιο και Λυκειακές Τάξεις Δαύλειας 2 τμήματα, Γ Τάξη: το τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών και Β Τάξη: το τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών.
– Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Καπαρελλίου 2 τμήματα, Γ τάξη: τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών και Β τάξη: τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών.
– ΕΠΑΛ Θήβας Β τάξη: τομέας Γεωπονίας Τροφίμων και περιβάλλοντος .
– Εσπερινό ΕΠΑΛ Αλιάρτου 3 τμήματα, Β τάξη: τομέας Μηχανολογίας, Β τάξη: τομέας Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας, Γ τάξη: τομέας Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής.
Στα προβλήματα που έχουν ανακύψει από την κατάργηση των τμημάτων αναφέρθηκε, μιλώντας στο ΣΕΙΡΙΟ fm, ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ, Γιάννης Πάγκαλος τονίζοντας ότι έχει προκληθεί μεγάλη αναστάτωση στους μαθητές και τις οικογένειες τους.
Παρέμβαση μέσω κατάθεσης αναφοράς στην Βουλή, κατέθεσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Μουλκιώτης, με βάση την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ.
Σε δήλωση του αναφέρει:
«Δυστυχώς, η παρούσα Κυβέρνηση έχει βαλθεί να ευτελίσει καθετί είναι δημόσιο και ανοιχτό προς όλους. Μετά τα προβλήματα στη δημόσια υγεία – ζήτημα που βιώνει σκληρά η Βοιωτία – τώρα έχουμε και την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας μη υπολογίζοντας μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Αυτό αποδεικνύεται και από την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να μην λειτουργήσουν δεκατρία τμήματα προσανατολισμού και ειδικοτήτων σε οχτώ σχολεία. Σχολεία – σε πολλές των περιπτώσεων – με ιδιαίτερα γεωγραφικά χαρακτηριστικά που πρέπει να στηριχθούν.
Το Υπουργείο Παιδείας εξαναγκάζει τους μαθητές σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος προκαλώντας πολλαπλά προβλήματα στους ίδιους και τις οικογένειές τους.
Ζητάμε την άμεση ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων της εκπαιδευτικής Κοινότητας».