Ολοκληρώθηκαν τα έργα για τη διασύνδεση του Νοσοκομείου Λιβαδειάς με το δίκτυο φυσικού αερίου της πόλης, ένα έργο ουσιαστικής σημασίας που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, έπειτα από συντονισμένες ενέργειες της Διοίκησης του Νοσοκομείου, σε συνεργασία με την 5η Υγειονομική Περιφέρεια Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας
Η συγκεκριμένη παρέμβαση αναβαθμίζει ενεργειακά το Νοσοκομείο, μειώνει σημαντικά το λειτουργικό κόστος και ενισχύει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.
Παράλληλα, η επέκταση του αγωγού δημιουργεί σημαντικό όφελος και για την τοπική κοινωνία, καθώς δίνεται πλέον η δυνατότητα σύνδεσης με το φυσικό αέριο και στις κατοικίες της ευρύτερης περιοχής γύρω από το Νοσοκομείο, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Το έργο για την ανάπτυξη Δικτύου Φυσικού Αερίου στη Λιβαδειά συγχρηματοδοτείται από κεφάλαια
της εταιρίας ΕΝΑΟΝ και πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027 μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος της
Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου έργου παρέχεται έκπτωση
100% στα τέλη σύνδεσης σε όλους τους οικιακούς και εμπορικούς καταναλωτές.
Τονίζεται ότι “η υλοποίηση ενός έργου που για χρόνια παρέμενε ανεκπλήρωτο αποδεικνύει ότι, μέσα από σχέδιο, επιμονή και ουσιαστικές συνεργασίες, μπορούν να επιτυγχάνονται παρεμβάσεις με πραγματικό και
διαρκές όφελος για το δημόσιο σύστημα υγείας και τους πολίτες”.
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου σημειώνει ότι “συνεχίζει με συνέπεια να διεκδικεί και να υλοποιεί έργα που
εκσυγχρονίζουν τις υποδομές, ενισχύουν την ενεργειακή αποδοτικότητα και αναβαθμίζουν τις
υπηρεσίες υγείας προς τους πολίτες”.



